Friday 11 May 2018

Aux in kabl/adapter | Da li moze na vas Punto ?

Bas mi je dosadilo narezivati muziku na CD, a i citac mi nije neki pa mi stalno preskace muzika.

Zato sam odlucio da kupim Aux kabl, koji ce mi dozvoliti da prikljucim svoj telefon ili bilo koji drugi player koji ima 3.5 mm ulaz, na svoj auto i pustati muziku preko telefona.
Sto je meni idealno.



Ja imam Blaupunkt radio koji izgleda ovako





Obratite paznju na dugmice.

Ovaj radio NEMA aux ulaz, znaci bilo koji kabl da kupim, dzabe mi je jer na njega nemogu da spojim aux kabl tj adapter jer radio nema tu opciju.

Vas radio mora da ima tu opciju a moj nema.

Morate to da saznate unapred, da li vas radio ima aux opciju.
Ugasite radio, zatim drzite SRC dugme i drzite dugme za paljenje.

Cim se radio upali odma pustite oba dugmeta i trebalo bi da pise Changer.
Ako to pise onda vas radio ima aux ulaz i mozete da kupite ovaj kabl.

Ovo je Aux plavi kabl sa 8 pinova.
Kucajte na eBay "aux blaupunkt" i trazite ovaj plavi.

E sad...

Najbolja opcija je da kupite novi radio.
Ali oni su svi ruzni do zla boga.

Ako se odlucite na tu varijantu da kupite novi radio, onda vam treba maska koja ce malkice uljepsati izgled enterijera ali ce i dalje biti ruzno.

Eto vidite jedan radio i oko njega maska

Eto to je slika te maske da vidite na jos jednom primjeru.
Ko voli nek izvoli, jelte.

E sad ako zelite da sacuvate vas radio jer jednostavno izgleda najljepse za vas auto, onda treba da kupite ovo.

Na tom videu ce vam "tuti banvanuti" da objasni i pokaze kako to izgleda.
Kratko, vidite da na pocetku videa on vama pokazuje kako kad stisnete SRC dugme koje sluzi za promjenu "izvora zvuka" tj ako hocete da pusta pjesme sa CD-a ili Radio-a to dugme stisnete, sve sto pokazuje je "No CD" i onda ako opet stisnete to dugme vrati vam na radio.
Znaci nema Aux niti Changer opcije.

Ali ako tu kutijicu koju on pokazuje na snimku kupite i spojite, onda se Changer opcija pojavi.
Ta kutija kosta oko 50 eura, ako je nadjete jeftinije zdravo zivo jelte :)

Ta kutijica se zove "digital music changer".


Iskreno ja se sa tim necu zajebavati jer je to glupost.
Jeste, ljepo ce mi radio izgledati jer ce ostati stari radio al jebo to.

Radije cu naci nekakav radio da je pristojnog izgleda i taj cu da kupim.
Imace vise opcija i bice noviji.

Zadnja, i mozda najbolja opcija mi je da na otpadu nadjem fabricki radio koji ima Changer opciju a on izgleda ovako

Vidite kako su dugmici drugciji, nema kolutica koji se vrte vec su to samo dugmad.
E sad da li tu treba neki code(kod tj sifra) ja ne znam, to moram da provjerim.

Ko zna, mozda na otpadu imaju za 5-10 eura.
Iskreno volio bi ovaj fabricki da zadrzim zbog izgleda, ali ako ne mogu jbg sta cu.

1 comment:

  1. Can you please tell the exact model of the factory radio you've bought?

    THanks!

    ReplyDelete

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...