Saturday 12 December 2020

Radio (Punto mk2/mk2b)

Radio je svoje odradio...

Evo mene opet drugari, vremenom se nista puno nije promjenilo.
Spremio auto za zimu, pisacu o tome kasnije a u ovoj objavi cu se dotaknuti Radio uredjaja i mog problema.


Ja kad se djiram nesto i ne slusam muziku, volim da slusam auto, put i okolinu i da otvorim sva cula , te se fokusiram na voznju.
Jbg to mi ostalo od voznje biciklom, nema tu vremena da ti karas bicarke dok vozis.

Sjedis da, al se i kreces.Msm radite vi kako ocete, ja imam svoje.

Uglavnom, suvozac mi jedan dan kaze "sta je ovo ne radi ti radio?"  

Ja ni skontao nisam.

Uglavnom, vidim da ne svjetli svjetlo oko dugmeta za paljenje/pojacavanje.
Sad, nisam ja tu nista ni dirao, pa pretpostavljam da se tokom voznje ili nekako kabl otkacio sto je 99% nemoguce, vjerovatno je riknuo osigurac.

Opet naravno moze biti i da je riknuo radio sam po sebi ma da sumnjam na to, nisam ga koristio duze vrjeme, al ne kazem, moze bit a i nemora.

Uglavnom, valja to izvaditi i provjeriti sta je.

Imam 2 zadatka, da nabavim(ovo pisem radi vas, imam ja to vec :D ) neke tanke sipkice, tipa one metalne stapice za sivanje odjece, ima keva pa cu uzeti od nje da se posluzim, jer sa njima sam vec jednom vadio radio.
I treba mi da pogledam u prirucniku koji osigurac je za radio, gdje se on nalazi i koji je u pitanju(sreca pa imam set osiguraca koji sam kupio ranije) i naravno da zamjenim ako je to problem.

Napomena : Najlakse je provjeriti radio tako sto cete ga spojiti u drugi automobil.


Idemo prvo korak po korak, da izvadim radio i provjerim kablove.
Izvadio sam radio sa iglama koje moja mama koristi za pletenje, provjerio kablove i sve je OK, nema prekida, pukotina, sve tip top.

 












 

Pa sledeci korak, gdje je osigurac, provjera samog osiguraca da li je riknuo i ako jeste zamjena.
Provjerio sam osigurac na samom radio-u i osigurac nije pukao.
Provjerio sam i osigurac u kutiji osiguraca koja se nalazi odma sa ljeve strane od volana, drze je dva plasticna sarafa koja se mogu odvrnuti sa novcicem npr.
Isto, nema prekida osiguraca niti pukotina.








 

Treci korak je provjera uzemljenja.
Kako sam shvatio postoji uzemljenje E5 koje nemam pojma gdje se nalazi, ima neka slika pise "Earth locations: E5-RH footwell" , e sad gdje je taj RH footwell nemam pojma.
Moracete ovde sami da se pozabavite pretragom na internetu da bi provjerili da li je ovde problem.
Ja stvarno nisam trazio jer ovo kod mene nije bio problem tako da ne znam, izvinite, i sretno.


Na kraju ako nista ne pomaze, provjeriti sam radio da li vergla.

Ja sam svoj radio odnjeo kod druga koji ima isto auto kao ja, spojio i....nista, radio ne radi.

Znaci da je kod mene problem, pokvarena radio jedinica, rjesenje, kupiti novi radio.


No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...