Wednesday 28 March 2018

Lampica volana - Senzor pocizije volana - City Servo


Receno mi je da je ovo "bojka" ili ti mana Fiat Punto Mk2 i Mk2b automobila.
Skoro svakom se ova lampica upalila.

Desava se da se lampica upali, vas volan oteza i vi se userete od straha.

Prva stvar koja je meni recena je, nemojte koristiti CITY SERVO.
Ako je na vasoj kontrolnoj tabli upaljena lampica i pise "
CITY", ugasite je.
A ovo mi je rekao Japa, covjek koji je vozio Punto bar jedno 10 godina, ziva legenda pa vi vidite.
Stvarno je lagan volan i ovako, tako da je ne preporucujem, kao sto je i meni, da ne koristite city servo opciju, jednostavno je nepotrebna a moze da izazove probleme.
A ako ste dama e pa STA SE VOZIS U PUNTO KOJI KURAC KUPI SEBI MECKU PIZ...salim se, ozbiljno sad, OCES SVE MEKANO U ZIVOTU JEL BRE MAJKU T...oke oke da oladim, evo seshcu

Idemo dalje....

Najlakse rjesenje je da ugasite auto pa ga opet upalite.
U vecini slucajeva ova lampica ce se ugasiti i volan ce opet biti lagan za okretati.

Ne znam zasto se ovo desava i kako da se ovo popravi jednom za svagda ali cu vam reci moguca rjesenja.

1.Ugasite pa upalite auto.
Neznam zasto ovo ali eto, radi.

2.Ugasite auto, ostavite ga nek se ohladi jedno 2 sata mozda i vise pa ga probajte opet upaliti.
Meni je licno ovo rjesilo problem jednom(dodatak, rjesilo je problem bar 3 puta u 2 godine od kad imam auto, a i desava mi se rjetko ovo).

3.Kazu ljudi da moze biti da je "hladan lem" tj nesto je lose zalemljeno pa to treba prelemiti.
"Ma on ti to samo prelemi i rjesen problem" tako mi je receno.

4."Ima lufta"

5.Treba uraditi kalibraciju

6.Otisao motor volana, treba reparirati ili zamjeniti(naci na otpadu)

7.Releji(sta ovo znaci nemam blage)

...

Ja sam evo napisao neka rjesenja i moguce kvarove tako da se mozete po ovom orjentisati.
Evo vam i link na kom sam se nacitao o problemima i rjesenjima pa se nadam da ce vam pomoci.

Ovo je sve uglavnom kako sam ja cuo te vam preporucujem da sami razmislite.

Klikni na link


NOVO, dodatno
Evo ovo sam pisao davno, sad je Januar 2020-a godina.
Imam neke nove informacije.
Naucio sam da lemim, a ako malo pogledate na internetu saznacete sta je hladan lem, uglavnom izgleda kao mutna siva slina, da rekao sam slina :D
Msm pogledajte klipove i sami cete skontati, tako da ako se malo razumijete u lemljenje nece vam biti problem naci taj hladan lem i prelemiti ga tako da se sija.

Ovo "ima lufta" nemam blage sta znaci, ma da pretpostavljam da se misli na to da nije nesto dobro postavljeno ili zategnuto ali ko ce ga znati.

Ovo za kalibraciju isto ne znam, to ce valjda majstori koji se u to razumiju znati sta to znaci, nemam blage veze.

Ovo za motor volana mislim da je jasno.

Rilej , e ovo isto naucite sta je kad ucite o lemljenju i malo o elektronici.
To vam je jedan kockasti kurac na elektricnoj ploci
Evo vidite na slici, zelena elektronska tj stampana ploca i na njoj ova dva crna kockasta sranja.
E pa to crno kockasto je rilej tj RELAY.
To treba da se zamjeni, opet ako znate lemiti ovo je MACIJI kasalj.

Kod mene je pretpostavljam ili hladan lem ma da iz mog znanja on ne bi trebao da predstavlja neki problem ali dobro pogledacu, ili je relay ovaj.
U svakom slucaju nece mi biti problem popraviti siguran sam.
Ovaj relay se moze naruciti za jedno 1-2 eura ja mislim.
Na njemu pise kako se zove, oznaka itd tako da nemos pogrjesit jarane ni da os.
Evo ima neki mizerni video ali pomogne sigurno




Eto lagano i uzivajte, nije nista tesko.

NOVO RJESENJE 

Igrom slucaja sam saznao da postoji jos jedan razlog zasto se crvena lampica ukljuci i vas volan oteza.
To moze da bude zbog povrsinske struje i parazitske struje, to su dve stvari, koje mogu da crpe vas akumulator i da zbog toga nemate kvalitetnu struju u automobilu.

Napisao sam tekst o tome pa potrazite na mom blogu ili pogledajte sta vas omiljeni internet pretrazivas ima da kaze o tom.

Eto sretno i u zdravlje.

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...