Monday 12 April 2021

Update: Popravljen vozacev "suncobran"

 Cao svima, nakon malo razmisljanja i kontrole auta, koje djelove treba da nabavim, ipak sam odlucio da ovaj dio popravim.
Zasto ?


Mojom nekom logikom, ako uzmem ovaj dio polovan, on ce kad tad opet puknuti.
Zato, bolje sad da ga popravim, smanjim troskove ali naravno ne moram da brinem da ce se opet slomiti.

Nasao sam video na Youtube i mislim da je on dovoljan da vam pokaze koji je proces.
Ja sam imao sav alat koji je koristen u snimku pa mi nije bilo tesko.

Evo snimak : (Naziv snimka je : Car Fix - Fiat Punto MK2 Sun Visor Fix / Repair)



No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...