Wednesday 23 December 2020

Destilovana voda u akumulator

Nisam obracao paznju na akumulator.
Kako razumijem, moj akumulator ima nekakve otvore u koje se sipa destilovana voda.

Sad pitanje je da li u svaki akumulator treba da se dospe nekakva tecnost, ima li tu razlike i sta se tu zapravo desava.

Citam sledece da naucim : 

https://gtshina.ru/bs/uhod-za-avto/mozhno-li-dolit-distillirovannuyu-vodu-akkumulyator-distillirovannaya-voda-v-akkumulyatore-dlya-chego-nu/

http://akumulatori-desulfatizatori.blogspot.com/2013/08/dodavanja-vode-u-celije.html


Gledam i ovo





Sta ces, volim tako malo da procitam, pogledam video klipove, istrazim i naucim.

Interesantno je jos saznati za sta se moze iskoristiti jedan akumulator, mozda ima jos neke svrhe za izume, upotrebe...ko ce ga znat.


Uglavnom, moja je baterija Varta(napisacu tacno koja je i sve) i potrebno je odljepiti naljepnicu i ispod nje se nalazi 6 cepova, svaki sam otvorio jedan pa dolio vode, zatvorio, pa otvorio drugi itd.
Naravno akumulator sam prvo ocistio da nesto ne upadne u rupu.
Ima kao neka plasticna crtica u svakoj od rupa i do te crtice se dosipa destilovana voda, skontacete, plasticna izbocina/crtica i vidi se jasno ma da ne mozete ni da se zajebete jer akumulator ima rupe pa ako prespete iscurice.
Naravno, ne bi se ja u to uzdao, bolje polako nasuti.

E kako sam ja to nasuo, evo mali savjet.
Ja imam jedan plasticni cep koji je probusen i u tu rupu je umetnuta cijevcica, tako da taj cep navrnem na flasu i pomocu njega sipam 
Evo na koji fazon to izgleda.




Tako ja mogu polako i precizno da sipam destilovanu vodu u rupu da ne prolijem nista.

Sacekao sam 3 sata, ne znam da li je potrebno al eto, pise u clanku iznad.



Napisacu nesto i o odabiru drugog akumulatora ako kupujete novi.
Kako sam skontao bitno je gledati CCA, sto su "cold cranking amps" tj koliko snage auto dobija od akumulatora kad je vani hladno, msm da je to bitno al napisacu preciznije i dalje kad skontam.


No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...