Tuesday 27 March 2018

Mod : Svjetlo u gepeku


Uljecemo odma.
Ovo je bio moj prvi mod ili modifikacija pa evo da podjelim.

Radi se o svjetlu u gepeku.
Ja mislim da je svjetlo u gepeku tj sijalica koja dodje uz punta jako slaba, ali posluzi naravno.
Ja bi je ipak zamjenio.



Mozete vi naravno kao na slici da imate plavo, zeleno, crveno, kakvo ocete svjetlo boje.
Mozete da obojite sijalicu da vam svjetli druge boje, po zelji.

Sijalica koja vam je potrebna je T10.
U prirucniku pise
Type : W5W
Power : 5W (ovo je valjda 5 watts)
Takodje pise da su ovo sijalice koje se samo izvuku, nema zavrtanja.Eto jedna mala informacija.

Kratko da pojasnim, kada budete mjenjali lampicu, uzmite malo folije i stavite je u plastiku tako da folija pravi okvir oko sijalice, ali nemojte da dodiruje sijalicu, tj bar ja ne preporucujem.

Cilj ovog je da se usmjeri svjetlo prema gepeku, a ne u zid.

Evo vam video sa kojeg sam dobio ideju a ispod i par slika u slucaju da video ne postoji vise.


Evo jedna slika na kojoj se vidi folija unutar plastike.
Vidite kako je folija postavljena, skroz uz plastiku.
Mislim da ce ostalo biti jasno.
Nemojte koristiti ljepilo da zaljepite foliju, nego je samo ubacite i izoblicite sarafcigerom ili komadom kartona, folija ce sama da ostane na mjestu nema potrebe da se ljepi.
Bar sam ja tako uradio.


No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...