Sunday 4 April 2021

April update : Puntozer okasapljen

 Ovako drugari, evo jedan clanak na trenutno stanje Puntozera, sta se desava i kud dalje.



Puntic i dalje pumpa kao lud, bez greske ali ima malih problema.

Prvo, pocelo je ulje da curi na motoru, to je dihtung oslabio, pa cu ga trebati mjenjati.
Nije tesko, samo treba biti precizan i detaljan, ne preskakati nista i rjesi se sve bez problema.
Mislim da sam pisao o tome kako se to radi pa eto nadjite i procitajte.

Drugo, vozacev suncobran mi pukao xD
Jebajga nez ni ja kako, povucem ga dole da ga spustim(hahaha ovo cemo kolektivno ignorisati) i puce, i sad samo visi...
Nista strasno, izvadio sam ga(o jebem ti pecajzlena) iz auta i sad nemam suncobran ma da iskreno ni ne treba mi, ali oticu na otpad da nadjem drugi.
Nije frka, jeftini su djelovi.

Kad sam vec na otpadu potrazicu stitnik za auspuh, to je onaj metalni dio ispod haube, uslikacu jednom kad budem mjenjao, meni se to nesto razdrndalo i u losijem je stanju pa eto.
Jos, plasticno kuciste za vazduh(ono veliko plasticno na motoru), i njega cu mjenjati, kod mene se plastika skorila i polako puca.
Slikacu sve nista se ne SEKIRAJTE

Radio jos nisam nabavio, nit mi treba, al kad budem na otpadu trazicu onu plasticnu lajsnu sto se stavlja preko aftermarket radija.
Aftermarket, ukratko znaci, nije original vec pravila neka druga firma.
Cijena naravno ide ruku pod ruku sa kvalitetom.

Kad nabavim tu lajsnu, onda kupujem neki radio da ima bluetooth i usb ulaz.

Razmisljam i da kupim neki 7" tablet boljeg proizvodjaca, ali to cu uraditi kad budem planirao ici na more, pa da se nekako sve uklopi u full-u :)
Postoji i opcija kupovine portabilnog TV-a.
Bilo bi super da mogu da kupim neki uredjaj koji hvata radio stanice + tv stanice i jos da preko njega mogu da pustam muziku sa telefona naprimer.
Potrazicu ako ima, al to iskljucivo za putovanja sa porodicom da se oni zezaju, jos ako zavrsimo u guzvi uklucimo TV i vidimo sta nude lokalne TV stanice.
Ako naletim na nesto, pisacu naravno.

U nekom, daljem periodu ice i zamjena vozacevih vrata jer su u sumljivom stanju.
Prvo, auto sam kupio sa ostecenjem na vratima, pa sam gitovao, ali ima i hrdje pri dnu koju sam rjesio ali izgleda da izbija polako.

Zvucnike prednje donje(takozvani component speakers/bass) Alpina(msm da su alpina,zaboravio sam) sam stavio, i jako su kvalitetni.
Ne znam jesam li o tome pisao, to sam uradio 2020-e u Oktobru negdje ja msm, jer su se moji raspali, pukla membrana, jebiga od starosti sta ces im, al su ovi Alpina mnogo bolji.

Jos ostaje hrdja ispod auta, ima je tu i tamo pa cu morati to da rjesim i zastitim nekom uljanom zastitom, da ne duzim, ima ona kao gumena, ona se ne preporucuje, ovu uljanu samo naneses svakih 2-3 godine, zavisi kako kad, i miran si, nista strasno.

To je to, par sitnih problemcica i jedan po meni, veci, jer ja hrdju ne podnosim, ne volim se sa njom backati, al vidjecemo kud i kako.
Nedavno(isto pred kraj 2020e) sam mjenjao zadnji most, smirglao ga duz i poprjeko, cistio ga 2-3 dana da nema trunku hrdje i premazao nekim anti korozivnim premazom pa cu vidjeti kako se to sad drzi.
Al bilo je mukotrpno, jebiga kad kod nas nema da se nabave proizvodi koji dobro i lagano skidaju hrdju, nego samo imas Anti-rost i duvaj karingen.
U drugim drzavama imas razno razne stvari, namazes a ono gusto kao pasta za zube, pa to i skida hrdju i konvertuje ju i super stvar.

E da jos mi nesto pocelo lupkati pozadi, vjerovatno neki lezaj il nesto "otislo", pa cu mjenjati i to, a sad na ljeto idu nove ljetne gume, pa na zimu nove zimske.

Kasnije ga rastaviti sto je vise moguce iznutra i ocistiti, usisati, odraditi dubinsko.
A u planu je i da kupim ukrasne lajsne sa strana, i bolje branike, mozda one sportske.

Eto, to je nesto na repertoaru, cujemo se i vidimo se.

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...