Tuesday 17 August 2021

Hrdja ispod auta i na pragovima , 150e ili znanje ?

Cao, nije me bilo neko vrjeme, napisacu sta se promjenilo i pisacu o hrdji ispod auta i na pragovima i sta gdje kako.

Ovako....

Iskreno, ovo pisem i da bi nekom ispricao jer sam pod stresom.
Imam par briga ali imam i zadatak koji moram da uradim i hocu, valjda se to zove hrabrost.
Ali takodje znam da ce se ovo jednog dana sve rjesiti...kad umrem...lol salim se wtf al ono ozbiljno, rjesicu ja ovo kad tad siguran sam.

Otisao sam kod auto limara, koji mi je pregledao pragove i rekao da ce me kostati 100e da mi on to sve sredi, u to ulazi farbanje i varenje i skidanje hrdje sa djelova koji su hrdjavi.
Prag se vari na metal auta, ali taj metal koji se nalazi odma iza praga i on moze da pohrdja, pa je potrebno i to da se ocisti tako da ce i on to da uradi.
Ali mi je rekao da ja moram da kupim pragove i da mu donesem.
A pragovi kostaju oko 50e, oba.
Kad podvucem, nije skupo.

E sad imam 2 problema.
Prvi je, koliko ce on dobro da ocisti tu hrdju ?
Moj zahtjev, tj pod moranje je da se sva hrdja mora ocistiti, ne smije ostati ni trunka.
Hoce li on posvetiti toliko paznje i vremena na to ?
Ogromno "hoce li" ?
Kad podvucem, ako on to sve odradi i da sam ja miran, onda je vrjedno i 200e.
(jel realno, ako mozes rjesiti problem za 200e, tj sa novcem, uvjek plati, vidjeces kasnije koliko si srecniji kad glava ne boli)
Ja bi radije volio da on meni dozvoli da ja ocistim hrdju i da se uvjerim da je to ocisceno.
Imam plan.

Drugi problem je, da li je meni pametnije da ja odsjecem taj dio sam, ocistim od hrdje sve sto nadjem, svaki ugao i cosak, i nadjem komad metala koji je koristen na autu, savijem ga, nadjem nekog i da mi taj neko to samo zavari.

Varenje nije problem jer imam par kolega koji bi mi to uradili ili besplatno ili bi mi naplatili nesto malo.

Takodje, opcija postoji da ja kupim aparat za varenje i da ja varim.


Meni bi najvise odgovaralo da ja to sve odsjecem, ocistim, i sam navarim nazad, ako bude koja rupa koju je hrdja napravila, popunim je gitom , to ljepo ismirglam, popunim spric-gitom koji se koristi za popunjavanje sitnih rupa i tako se dobija glatka povrsina i onda prefarbam..
(To je ono sto sam napisao, da li je pametnije ici na znanje, da ja naucim da varim ?)

Ranije sam radio gitovanje(neki kazu i auto kit)  i farbanje auta, meni nije bitno da to bude sve savrseno, samo da nema hrdje.

Sta vise, meni bi isto i odgovaralo da ja skinem svu hrdju, odsjecem sta je gnjilo, i da njemu odnesem nek on to onda vari farba sta me briga nije problem, samo da se uvjerim da nema hrdje tj da je odstranjena.

Krajnja linija je, hocu da se to odradi posteno i jedanput, a ne da mi za jedno 3 godine opet iskoci hrdja.

Posto je limar rekao da mu tek za  nekih mjesec dana dovezem auto, ja cu to u medjuvremenu sam da rjesavam ako budem mogao i smjeo.
Jedan kolega automehanicar mi je rekao da ne smijem to da diram jer ce kao auto propasti, ma da nidje veze, nije to toliki dio nit mi se cini da je dio koji podrzava strukturu, ne vjerujem da ce auto da pukne, ono, lol

Taman dok cekam tog limara odradicu sam koliko mogu pa idemo dalje.

A bas bi mi pasalo da uzmem tih 100e sto bi njemu dao, ulozim jos 50-100e i kupim sebi aparat za varenje i onda sam miran, mogu u buduce da varim i ucim se i sve.

Nakon tog, kad zavrsim pragove, imam jos par sitnih djelova ispod auta koji imaju hrdju, pa cu i njih da rjesim, sreca toga ima nesto sitno i nece me glava zaboliti od tog svega ali eto.

Usput javio sam se na par mjesta da pitam koliko kosta pjeskarenje mosta zadnjeg, i cjene su od 20-25e komplet pjeskarenje, to je metoda kojom se skida i boja i hrdja, ostavlja se savrseno ociscen materijal koji se moze odma farbati i bude "kao nov" 

Za kraj, ja mrzim..ne, ja prezirem hrdju i pod svaku cijenu cu da je se rjesim.
Jednog dana cu imati ili komoru za pjeskarenje i svu pratecu opremu ali mozda i onaj laser za skidanje hrdje, jao kako je to dobra stvar...i prakticna....

E sad jos samo da spomenem, polirao sam farove, prednji mali most koji drzi radijator, takodje sam malo ocistio radijator ala sine kako sad ladi klima fino, skidao sam branik pa sam i tu nasao hrdje iza i to sve ocistio, sarafe hrdjave sam ocistio i prefarbao(nazalost nisam mogao da odradim bluing tj bruniranje -to je proces kad se celik zagrije dok ne pocrveni i onda se uroni u ulje i onda potamni i to ga stiti od hrdje) 
Bice slike za sve ako ih nadjem, slikao sam nesto i snimao ja msm.

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...