Tuesday 21 December 2021

Poliranje acetonskim isparavanjem - acetonska para i poliranje FAROVA - Acetone vapor polishing headlights

 

Poliranje farova nikad nije bilo jednostavnije.Ali ovo izgleda pre dobro da bi bilo istinito, da li je to ipak macka u dzaku ?

U ovom tekstu zelim sa vam da podjelim neke informacije vezane za ovaj vid poliranja farova.

Dakle radi se o jednoj vrsti poliranja plastike.

Prvo, gdje ima da se kupi : 

https://www.aliexpress.com/item/1005001489992066.html

Termin : Acetone Vapor Headlight Coating Car Headlight Repair Fluid Car Light Polishing Set Headlight Atomization Atomizing Cup Set

Dakle to je jedno pakovanje koje sadrzi adapter za struju posudu od inoxa ja mislim, plasticni poklopac koji izgleda kao glavurda onog lika iz Carobnjaka iz Oza, i dodje jedna boca tecnosti, tj acetona.

(hehe, koja sisa...ma jednom sam kod jednog bivseg prijatelja slucajno prolio tu tecnost i on poludio "gdje gledas, znas koliko to kosta, gdje zuris, jebem ti djete, pa to kosta ko kad bi sad polirao dva auta" i tako slicne izraze, i ja se naravno prepao jer nisam imao pojma koja je to tecnost i mislio sam da to kosta 50-60 eura ta jedna boca i naravno rekao "nije problem,  platicu, sta pravis frku" , on naravno nije htjeo da mi uzme novac jer bi se osjecao lose jer je znao da ovo uopste nije skupo, nasao sam na oglasu 20 eura kosta 10 litara a u toj boci sto sam ja prolio bilo mozda 100-200 ml, eto koje su to sise a ja mislio prijatelj, ali eto sto vise znas to bolje za tebe donekle)

Fora je da se aceton naspe i ta boca ima u sebi grijac, vidjali ste kod kineza sigurno ona kuvala za kafu ?
I spoji se na adapter i poklopi se, i onda se posuda zagrije, i aceton treba da se grije sve dok ne pocne da kljuca, ali pocne, ne treba da kljuca kao lud, vec samo onako da pocnu mjehurici i to je dovoljno.

I onda se to ljepo uzme, pretpostavljamo iskljuci se adapter, i posto sad na vrhu tog poklopca koji izgleda kao onaj lik iz Carobnjaka iz Oza, ima rupica, kroz nju izlazi ta para koju aceton dok se isparava stvara , jelte.
I to primaknes blizu plastike i to "polira plastiku".

E sad idu bitne stvari :

Prvo cu da vam ostavim mjesta na kojima sam ja procitao informacije o ovoj metodi od ljudi koji koriste ovu tehniku, gdje imate njihove testamente na ovaj vid poliranja plastike, samim tim i farova, te saznajte iz prve ruke o cemu se ovde radi i za sta se koristi ova metoda poliranja.

https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/comments/ctl383/using_acetone_vapor_to_clear_a_headlight/

https://www.reddit.com/r/CoolGadgetsTube/comments/hdsh0h/how_to_restore_headlights_with_acetone_vapor/ 

https://www.reddit.com/r/3Dprinting/comments/22pino/best_practices_acetone_vapor_bath/

https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/comments/b3kd6m/using_acetone_vapor_to_clear_a_headlight/

Takodje malo i za vase zdravlje:

https://www.quora.com/What-are-the-harmful-effects-of-acetone-vapor


A ja cu sad da dam svoj prevod i tumacenje njihovih iskaza.

-Jedna bitna stavka je da ova metoda ne moze da polira svaku plastiku, tj da joj da sjaj i cistocu, a ova metoda se najvise koristi kod ljudi sa 3D printerima i ABS stampanim modelima(ne Nylon, ne PLA)
-Aceton kad isparava je jako opasan po zdravlje i ovo ne treba raditi bez zastite za disanje i naravno ne treba raditi u zatvorenim prostorima
-Nakon ovog MORATE dodati neku zastitu za farove inace pozute jos brze i jos gore, znaci kupite neku UV zastitu, Sonax ima "Sonax Profiline Headlight coating protection"
-Ovo stvara sitne pukotine u faru koje ce se prosiriti tokom voznje, udara kamencica, naleta vjetra i slicno i ovaj metod NIJE preporucljiv za upotrebu na farovima automobila.

 Imate na tim linkovima jos kamaru informaicija a i sami istrazite ako vas interesuje, internet ima informacija za sve.

Zakljucak i sto se mene tice, ja ovu metodu ne bi koristio ni u snu, a ne jos nekom da naplacujem i radim ove usluge poliranja na ovaj nacin, pa da mi poslje dolazi sa problemima.
Ako ne bi sebi radio, ne bi ni drugima.
Ja sam svoje farove na bivsem automobilu ispolirao rucno, pa sa masinom i opremom za poliranje.
Zatim zastitio UV zastitom i miran.(Msm bar evo jedno ljeto je proslo na 40C i nema problema za sad)

Tako da eto, znate kako stvari stoje, na vama je.

Pozdrav i do sledeceg citanja.


No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...