Wednesday 14 September 2022

Punto mk2b, Puntozer...HVALA !

 Drage kolege, ovom objavom se oprastamo od mog dobrog starog Fiat Punto Mk2b tkz. "Puntozer".

On je svoj kraj docekao zakucavsi se u jedan drugi automobil, citav prednji dio mu je zavrsio polupan, od farova do motora i sve sto se tu nalazi.

Takozvana == > TOTALKA



Ako ste pratili moj blog, znate pricu ovog automobila i da on nije u mom vlasnistvu vec neko vrijeme.
Druga osoba iz porodice ga je preuzela na sebe.

I nakon nekih 7-9 mjeseci voznje, auto je polupan.
I nakon 300 puta "vozi sporije, pazi, polako, lagano, gdje zuris, gledaj" ...
Lagao bi kad bi rekao da nisam ogorcen i ljut, ali tu je sta je.

 Ovo neka bude lekcija meni, ali i svima vama koji imate nekog takvog kao ja, nekog ko jednostavno nece da slusa, tvrdoglavog, da im nista ne dajete ako ce vam biti zao.
I da ako vam vas instinkt kaze jedno, da ga slusate, jer realno, ja sam znao davnih dana da ce ona njega polupati.


Ali tu se ovdje zavrsava taj moj komentar na to.

Umjesto toga zelio bi da shvatite, ovo je meni bio prvi automobil i par stvari se poklopilo, pa mi je i znacio nesto.
98% ako ne i 99% on je radio bez problema, kako ja zelim i nije me izdao prije svega.
Stoga, ja ovde zahvalim da se zahvalim tom autu na sreci, putovanju, sacuvanom vremenu i fizickoj snazi ali i mnogo cemu sto mi je sacuvao, donjeo, poklonio.
Do nedavno, ja i moja majka smo isli u ne tako obliznje markete sa kolicima da rucno dovucemo 25kg brasna vrecu.
I u tom nam je taj automobil pomogao, naprimer.
I stoga sam mu zahvalan.


I na sretnim trenutcima kad smo ja i moja djevojka isli, vozali se, pustali muziku dovoljno da mi cujemo, otisli na raznorazne destinacije uzivajuci u putovanju.
I zato hvala.

I kad sam imao hitnih situacija sa voljenim osobama i ljubimcima, pa sam stigao na vrjeme da ih odvedem da dobiju adekvatnu pomoc.
I za to hvala.

I kad je trebalo ici u nabavku, po zimnicu, po krompir, po kupus, po brasno i secer, kad bi se pokvarila neka cijev ili vodoinstalacija, kad je trebalo donjeti vrecu cementa i jos stosta.
I za to hvala.

I sto se nisi skoro nikad pokvario, jedini problem pravi sa onim otezanim volanom se lako dao rjesiti, i sto si radio uvjek dobro i po zimi i kisi i suncu i kad god bi mi zatrebao prevoz, bio spreman.
I sto nisam morao da razbijam glavu oko auta kao moje komsije koje su stalno psovale sve zivo kad auto nece da upali.
Sto nisi nikad izdao.
I za to hvala.

I prva iskustva u voznji, i puno naucenih stvari vezanih za automobil, i voznji po noci, i vjezbanje parkiranja i skretanja i voznje u rikverc, pa i voznje po naselju vjezbajuci nakon polozenog jer sam i tad znao da ne znam da vozim dobro.
Pa i onim malo "podignutijim" momentima kad sam pustao muziku glasnije sa spustenim prozorima da se malo pokazem.
I za to hvala.

Kazu da su cuda svjeta, piramide Africke.
Kazu da su cuda svjeta, velke rjeke Indije.
Al ni jedno cudo nije bilo ravno onome
Kad bi sjeo u taj dobri stari, nas sivi Puntozer 

Hvala druze stari na svemu, ovoliko hvala od mene, odmori, zasluzio si.

Fotografija mog Fiat Punto Mk2b - "Puntozer"


A za vas, odakle "dolazi" ovaj tekst ? - Ostavicu par linija ispod, pa izvolite.
-(muzika)Zabranjeno pušenje - Jugo 45 (spot)
-(film) The Brave Little Toaster (1987)

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...