Monday 31 May 2021

Kako skinuti nebo / plafon na Puntozeru

 Cao drugari.

Prije nekih godinu dana(a mozda i dve godine, nemam blage da budem iskren) sam primjetio mrlje koje se nalaze iznad zadnjih sjedista.
Kao neke kapljice kafe izgledaju.
Sto mi je cudno, ne sjecam se da sam ista prolio ikad u autu.



Vise me uplasilo to da mi je mozda krov procurio negdje ili mi je usla voda i napravila belaj, tj stvorila hrdju.

Pa sam se odlucio da skinem plafon, da ga operem i naravno provjerim da li ima hrdje.
Upozorenje, nemojte prati plafon, nisam ni ja al zamalo...ima nacin na koji se on pere a ako vas interesuje kako, pogledajte na internetu klipove kako se to radi amaterski.

Uglavnom ne prati, a pogotovo ne vrucom vodom ili fenom plafon dirati.

Dakle, skidanje.
Prije svega, snimajte i slikajte sve sto radite da znate kasnije vratiti.

Skontacete sami sta sve treba da se odvrne, mislim da ste dovoljno sposobni.
Trebace vam krstasti sarafciger, torex i ravni zarafciger.
Takodje, racna i natikac broj 17 ako se dobro sjecam.
Njega koristite za odvrtanje sarafa koji drze zadnje pojaseve.

Uglavnom, odvrnite i poskidajte sve rucke na plafonu, suncobrane za vozaca i suvozaca i njihove drzace(usput, imam objavu i kako se skidaju) , svjetlo(otkacite ga i od kablova), iza ima jedan plasticni cep njega izvadite(msm da se nalazi iznad zadnjeg desnog sjedista), i odvrnite sva tri zadnja pojasa.
Ima tu jos par sarafa pored pojasa ako se ne varam, uglavnom sve ih odvrnite, nemojte ih pobrkati.

E sad, treba otkaciti plastiku.
Plastika koja je prikacena zabicama, nalazi se napred iznad okruglih ventilacionih otvora, ta plastika tu na stubu koja primjeticete takodje drzi plafon, onda plastika iznad prednjih pojaseva gdje su zarafaljeni pojasevi, i plastika nazad kod zadnjih pojaseva, primjetice te da takodje ove plastike drze plafon.
Slobodno povucite, dok se ne otkaci plastika.
Ne treba da je odvojite skroz, nego samo toliko da se odvoji od plafona.


Kad to sve odvrnete i otkacite, nebo se skida tako sto prvo pomjerite ga u ljevo, ili desno, nije bitno.
Treba da ga pomjerite plafon u ljevo toliko da onda mozete da  pomjerite plastiku iznad plafona da plafon moze da padne dole, pa onda to isto uradite al za suprotnu stranu.

Plafon se izvlaci kroz gepek.
Ako ne mozete izvudji plafon, probajte spustiti sjediste zadnje pa ga tako izvuci.

Ali ja sam to uradio tako sto sam otkacio amortizere
Evo video kako se skidaju, dovoljno samo da otkacite donju stranu oba amortizera  i da vam neko pridrzi gepek dok vi izvucete plafon.
Ili si podbacite neku letvu pa nekako lagano izvucite, ili...koristi glavu :D


No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...