Wednesday 2 June 2021

Update: Popravljeno svjetlo u kabini

 Znate ono svjetlo u kabini iznad vozaca ?


E pa meni se tu nesto pokvarilo pa kad prebacim da bude upaljeno stalno, ono se vrati u sredinu.

Nista, otvorio sam, i rasklopio ga i ugledao da je komad plastike pukao koji sluzi da zadrzi polozaj svjetla.
Tako da ukratko, uzeo sam Loctite super ljepilo i zaljepio taj komadic na mjesto i ostavio da se osusi citav jedan dan da sto jace stegne.
Koristio sam pincetu, imam neki set od 4 pincete koji sam kupio pa mi je super pomoglo.

Svjetlo je vraceno na mjesto i sve funkcionise super.
5 minuta posla i jedan dan cekanja.


Usput, razmisljam o nekoj modifikaciji tog svjetla da ubacim led sijalicu i jos nesto, mozda i da provucem jedno svjetlo iza za zadnja sjedista.

Hmm....

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...