Wednesday 2 June 2021

Update: Radio maskica, kuciste zraka i zastita za auspuh, dihtung motora, lupkanje pozadi

 Zdravo drugari


Evo da javim da sam nabavio masku za radio, ali radio jos nisam kupio, probao sam neki na otpadu koji mi je drug htjeo da pokloni ali nije funkcionisao kad smo ga spojili na auto.
Tako da cu sacekati za radio da mi on donese neki jer ne bi da kupim neki radio a da ne funkcionise u mom autu.

Drugo, nabavio sam drugo kuciste za zrak, ono okruglo crno na kom pise Fiat cim podignete haubu.
Tako da to je superiska.

I jos zastita za auspuh je nabavljena, to cu sve da namontiram i idemo dalje.
Mala sitnica oko te zastite, na jednom mjestu mi je pukao saraf pa cu morati da ga izbusim da ga mogu izvaditi.
Nista tesko, radio sam to i prije samo eto, treba paziti na te sarafe kad se odvrcu.

Ono lupkanje sto se culo je rjeseno takodje, problem je bio neki saraf koji se odvrnuo :P 

I za kraj, dihtung motora je zamjenjen i stavio je majstor trunku silikonske masti za visoke temeprature, ona se i stavlja na dihtung ponekad, tanki sloj je nanjeo za svaki slucaj i sve je super, ne curi nista.

Tako da polako Puntozer se opet vraca u punu snagu :D

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...