Tuesday 5 September 2023

Update : Kupovina Auta #2

 Zelim da se javim da napisem kako za sad ide potraznja drugog auta.
Ako ne znate, trazim da kupim Fiat Punto mk2, 2001 do 2003 godiste.


Za sad sam pogledao 4 auta, i sve su krsevi, generalno pricano.
Meni treba neki auto da je ocuvan dobro ili odlicno, jer ne zelim da sjedim tu da ga popravljam od pocetka do kraja.

Prvi auto koji sam gledao, je bio truo ispod i sa strana tj na pragovima.
Inace Fiat Punto 2 prvo pocinje da hrdja sa vozaceve strane, pragovi su ti koji prvi stradaju.
Auto je generalno bio krs, izudaran sa svih strana od gradske voznje, brisaci losi, nema antene, farovi mutni.
Lak u ocajnom stanju i generalno auto je zapostavljen i prljav.

Presao nekih 240k, i kostao je 750e.

Sve u svemu ne isplati se kupovati.


Drugi je bio katastrofa, gledao sam ga na auto pijaci, i bio je sav gitovan, farban, auto znaci dno dna.
Necu puno da pricam o tom auto, cjenio ga je vlasnik 850e, kao plin atest ovo ono, nesto on tu spominje.
Ja kontam , pa ne bi dao 200e za ovo...nije to auto vec kontenjer na tockovima.
Jos covjek kad mi je prisao, smrdi pravo kao da je iz kontenjera izronio.

Treci sam gledao koji je obecavao, ali samo na oglasima.
Primjetio sam da prodavci bas vole da slikaju dobre strane auta, a lose ne uslikaju uopste.
Pozvao, pitao prodavace o autu, kaze "nema hrdje, guli se lak al kao to je na Fiat Punto 2 generalno problem", sto se ja ne slazem, nisam primjetio da je toliki problem kao naprimer volan da se pokvari i postane tvrd i kao hrdja.
Mislim, na svakom autu koji nije garaziran i koji je star 20+ godina bice BEZBOJNI LAK u losem stanju.

Kaze uglavnom nema hrdje nigdje, mehanicki je odlican, ja reko ajd ako je samo lak, samo cu ga ismirglati, i prefarbati nekim 2k bezbojnim lakom cisto dok ne odlucim da ga vozim na farbanje...

Medjutim, kad sam dosao da pogledam, auto je imao hrdje naravno, i bio je truo na jednom mjestu, izjela ga hrdja pa je falio komad lima ispod.
I nije se gulio lak, vec je auto bio prefarban jednom pa se ta farba ustvari guli.

I mehanicki nije bio nesto dobar, uvlacio je falsh vazduh i skripilo je kvacilo samo tako.
I naravno bilo je jos ulaganja od poliranja farova, do polomljene plastike unutar auta itd itd.

I na kraju cetvrti auto koji sam gledao na auto pijaci je bio najbolji od ovih priasnjih al i dalje krs.
Bio je to mk2b, izudaran od leda al onako sitni udarci al vidljivi, covjek ga nije mogao upaliti iz prve, hauba se nije mogla otvoriti, na kraju jedva otvori covjek, vidim curi ulje na dihtungu.
Sa vozaceve strane prefarban zastitom od hrdje al vidi se da je to uradjeno tako da se sakrije hrdja, zato sto nije bilo naneseno onako fino glatko, ravnomjerno...vec je bilo naneseno onako kao kad mjesis tjesto pa se razmaze tjesto na sve strane, a pa bas tako.
A sa suvozaceve strane nije uopste farbano nista, nista nije ni nanoseno, sto znaci da je neko prikrio hrdju sa druge strane.
Prefarban i branik i ljevo krilo i to lose, covjek kaze nije auto bilo u sudaru, al vidi se da jeste.
I vjerovatno je i dugo strojalo negdje cim sva vrata skripe, i nije podamzano nista.
Zadnje gume celave, zadnji most hrdjav, volan presvucen kao i mjenjac..to sam primjetio jer je volan GANZ nov, kao i mjenjac stim da ona kozna navlaka mu je spala dole, obicno to kod ne zna da vrati kako treba, ostavi tako da visi, a to moras da skidas ako mjenjas naravno, ili ako mjenjas sajlu ruvne ako se dobro sjecam, itd...

I stalno mi prodavac prica neke price, muti,...sve u svemu premazano auto gore od prodavaca.


To je to za sad.
Da sumiziram bitne stvari.
Prodavaci na oglasima nece uslikati kvarove i probleme auta, uvijek ce staviti dobre slike na kojim auto izgleda ok ili super.
Ako vidis premazane gume onim sjajem, odma ti je jasno da je auto usminkan.
Prodavac kad puno prica odma ti je jasno da pokusava da te zbuni, proda pricu, i da te laze.
Ono, ako auto valja, nema potrebe da ti pricas tu nesto.
Nekad i prodavaci sakriju, tj nece reci da auto ima neke probleme.

Drago mi je da sam pogledao ove automobile, jer sam dobio neki uvid kako to lose auto izgleda, i koja auta da izbjegavam.

Sad cekam da se pojavi neki pristojan, pa cemo da ga uzmemo.
Usput, dosle su mi sve zajebancije od dijagnostike sto sam narucio za auto, pa cu vam mozda jednom prilikom to sve pokazati.

Planiram i da napravim Youtube kanal kad kupim auto i da snimam sve popravke jer vecinu planiram da radim sam.

Takodje cu vam kasnije izbaciti moju listu i proceduru za kupovinu polovnih auta, tj bar sto sam primjetio da meni odgovara.

Ajde, uzdravlje.

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...