Sunday 10 September 2023

Update : Kupovina Auta #3

Kako ide ?

Kod mene za sad ide tako tako. 

Gledao sam jos auta, i sta reci...

Svi su losi.

Na slikama to sve fino izgleda al kad ti dodjes uzivo imas i sta da vidis.

Recimo, na slici se vidi pod i kao stavljena je zastita od hrdje, medjutim kad dodjes uzivo da pogledas, ono ustvari rupa u podu ima.
Slikaju farove da se ne vidi da je matirano, ispod vrata hrdja, motori oprani da sakriju sto curi ulje, auto razvaljeno, unutrasnjost katastrofa...

Naletio sam za sad na dva auta bez klime, i stvarno su bili u boljem stanju od ostalih, al sta ces kad nema klimu ?
Ne moze se nazalost danas bez klime.

Pojavio se i jedan sto sam ja pomislio "e to je to" jer su se nekako poslozile zvjezde da kazem.

Auto crn, pogledam slike ne vidim nista, al nista da mi kaze da izbjegavam auto.
Slike iz unutrasnjosti dobre, stvarno dobro ocuvan iznutra, sjedista odlicna, volan dobar, plastika...

Prodavao moj poznanik sa kojima sam imao pozitivnu suradnju, nazovem ga, predstavim se da zna ko sam, pitam "Jel auto za mene" kaze "ma jeste sve top, mjenjac dobar, motor dobar,...".
I cijena je bila bas dobra, i jos sam pokupio dva covjeka(necu reci koji ma da spominjao sam jednog prije,Punto expert :D ) i odemo da pogledamo jos ovaj drugi je ponjeo zesce skupu dijagnostiku da prekontrolisemo sve, i mislim nema sta - prodavaca znam i znam da je korektan lik, rekao mi je da je auto dobro, imam pomoc za pregled auta, samo jos da auto stvarno bude dobro....

Al nece....

Kad smo dosli, ma vjerujte nisu mi oni ni trebali, i sam sam odma ugledao da to "nije za mene".
Ma nismo ga pogledali ni 1 minut, odmah otisli.

Hauba se ne zatvara kako treba, vrata nece da se otvore, branik lose uklopljen, vozacev prag katastrofa, i farban i mjenjan i gitovan i udubljen, hrdja prefarbana nije ociscena, volan tvrd ko cuna politicara kad treba jebat narod, zadnji farovi pukli na coskovima ono bas da se na slici ne moze vidjeti, zadnja vrata fali kvaka, fali antena, lak se guli al onako u obliku sitnih tackica, krov izbljedio,...
Jedino unutrasnjost je stvarno bila OK.

Provalio moj ekspert da je auto valjda sa otpada povucen i malo doradjen.
Ne znam kako on to rece da se kaze, znam ja sta je to, na engleskom je to "salvage car", ono kad auto zavrsi na otpadu jer je toliko lose stanje.
Naravno takva auta su nepozeljna za kupovinu, kao i havarisana.

Vjerujte nisam ni mislio da cu ovde naletjeti na takvu situaciju al eto.

Malo mi je krivo jer sam stvarno mislio nema sta to je to, nisam se previse ponadao jer sam naucio u zadnje vrjeme da ne vjerujem prici ljudi, ne zato sto oni namjerno lazu vec ima i ljudi koji ne znaju, pa neznanje prica.

Al eto, poklopile se zvjezde, ja kontao evo ga to je to, al na kraju ispade da lik malo nije bio iskren....malo vise, i jbg auto nije isplativo.


Tako da sam naucio, i nakon 10ak pregledanih auta, vise ne idem na gledam auto ako mi se ne posalju slike svih problema.
Ako neko nece za 1000-1500e da se potrudi i poslika, jebes ti to auto odma ne valja.

Jer da valja auto, najmanji problem je uslikati i pokupiti pare, jer sam kupac.

Al eto, imas ti prevaranata koji ce ti pisati "auto je top, sve se vidi na slikama, sta ocekujes od auta starog 20 godina" i tako te izgovore.
Odmah znas da su prevaranti i to auto ustvari ne valja.

Iskustvo se povecava iz dana u dan, ucim stalno i stvarno je interesantan ovaj proces.
Jos samo da se nadje auto :D

Ma, da, i ja cu naravno skontati, ako ne nadjem to sto sam naumio, onda nista, sjedi radi i ustedi vecu sumu novca, i bolje onda kupiti novije auto, mozda Grande Punto ili Punto EVO, nego se zajebavati sa starijim autom ako vec nema dobar primjerak da se kupi.

Ne zurim ja sad, al sigurno kasnije ce vec dosaditi i traziti auto vise medju ovim krsevima.

Volio bi ja Punto mk2, al sta ces kad nema da valja.
Bar za sad.

Realno meni je to najpametnije auto za kupiti prije svega, jer pored jeftinih djelova, dobrog prostora...jeste vi vidjeli kako se zadnja klupa podigne, spuste se naslonjaci i to je ogroman prostor u gepeku onda, pa jos sto znam na njemu svasta i nasao sam masu odlicnih klipova kako se popravlja i mjenja stosta, treba i da se jos ucim na njemu ne voziti, vec i popravljati i nauciti rad auta, ja jos ne znam po osjecaju rad motora naprimjer...

Sve u svemu, po meni savrsen auto trenutno za mene, sledeci mozda Toyota Yaris 2012g tako nesto.

To kasnije kad se zaradi vise.

Ajde cujemo se do sledeceg puta, nadam se sa autom :D

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...