Saturday 12 December 2020

Kako da vam se stakla ne zamagle(Punto mk2/mk2b)

 Vec 2 godine koristim isti fazon za stakla da se ne zamagle.

Sta je to...

To je GEL ZA BRIJANJE...ne pjena coro coravi...GEL
Ja koristim neki Gillette gel za brijanje

*Ovaj trik mi je proslu zimu djelovao jedno 2 mjeseca


Dobro ocistis prozore i obrises da su suvi i cisti.
Uzmes namazes ga i razmazes sa toalet papirom po staklu iznutra.
Ovo radis kad je topli, suvi dan.
Bar jedno 10 stepeni, da sija sunce.

Razmazes po staklu ali ne moras svaki cosak, ostavi malo da ima vlaga na sta da se uhvati da se ne bi skupljala po drugim jelovima auta i stvorila hrdju.
Namazi na djelovima gdje zelis da imas pogled, tek dovoljno da vidis dok vozis.
Ja sam razmazao gel po sredini stakla i to mi je sasvim dovoljno da imam pregled dok vozim.

Takodje sam namazao i sofer-sajbu jer mi se i ona magli, isto tako samo sredinu za vozaca i suvozaca da mogu da vidim, coskove i strane nisam mazao.

Tu cu dozvoliti vlagi da se skuplja, tako "usmjeravam zlo" 

Poslije samo obrisem, uvjek imam jednu mikrofiber krpu koja dobro upija vodu sa sobom u autu u plasticnoj posudi, ona od jelenske krpe.

Nakon sto ostavim da gel malo odstoji tako razmazan na staklu, usput ne treba puno gela, tek onako da se fino razmaze po staklu, primjer, uzmi istu kolicinu koju koristis tokom brijanja, znaci kad gel malo miruje na staklu jedno 3-5 minuta, uzmes mikrofiber krpu i jos jednu krpu koja je namjenjena za brisanje prozora, ja sam kupio neki set koji ima jelensku krpu, tu neku srebrnu krpu koja je bas namjenjena za prozor po specifikaciji proizvodjaca i mikrofiber krpu koja onako jedva upija vodu.Taj set sam kupio za nekih 3 eura.

Prvo sa mikrofiber krpom(imam ih vise) koja dobro upija vodu brisem i trljam taj gel i dobro ga utrljam u staklo, trljam dok gel bukvalno ne nestane, skoro da je staklo cisto.
Zatim uzmem tu srebrnu krpu i sa njom jos jenom predjem, ona je bas dobra za detaljno ciscenje stakla.
(Staklo nakon gela ne brisem mokrom krpom.)

Nakon ovog staklo je cisto, sto kazu, bez packe.

Hukni sad sine slobodno na staklo...nema da se magli aa ?


Kakva madjija...znam


No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...