Friday 25 December 2020

Parazitska i povrsinska praznjenja akumulatora ? - Poslije 2-5 dana stojanja, auto nece da upali

 Da li vam se desilo da nakon sto vam vas auto "stoji" tj ne palite ga 2-5 dana, i onda pokusate da ga ukljucite, on nece da se ukljuci ?
Da li vam se desilo da vam se pali crvena lampica za volan ?

E pa sve se to meni desilo i evo moguceg, a vjerovatno i onog JEDINOG PRAVOG RJESENJA.
Mozda...


O cemu se radi ?

Kada vas auto miruje, ostavili ste ga parkiranog danima u dvoristu ili garazi i slicno, "nesto" mu vuce struju, prazni ga.
Cekaj, kako to, pa ja auto ne vozim, iskljuceno je, sve je povadjeno i iskljuceno, kako nesto moze da mu crpi struju i da ga tako prazni ?

Ne znam ni ja vjerujte, ali moze.

Nakon sto sam gledao ovaj video i dosao do ovog djela, a VISOKO PREPORUCUJEM I VAMA DA POGLEDATE, saznao sam sledece :



Nas akumulator mogu da prazne povrsinske, i parazitske struje.

U video snimku je objasnjeno kako se otklanja povrsinska struja.
A sto se tice parazitske, dat je smjer ali ne objasnjenje.

Tako da cu ja ovde, kad saznam, napisati kako se to tacno rjesava, ako je uopste prisutno na Fiat Punto mk2 ili mk2b.
Sto je jos interesantnije je da je Punto kao automobil osjetljiv na nekvalitetnu struju, te to moze da bude izvor dosta problema, jedan od njih je i ona crvena lampica za volan.

Tako da je ovo moguce rjesnje.


1 comment:

  1. Svaka cast za blog, ide u bookmarks. Isti problem danas imam, pomoglo je da znam sta moze da bude.

    ReplyDelete

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...