Tuesday 26 October 2021

Hrdja nije rjesena, majstor prevarant ?

 E pa drugari, sta reci, koju posluku porati ???

Danas sam imao vremena da pregledam detaljnije sta je majstor radio, skinuo sam tapacir i zavirio izmedju limova.
Pored vozacevog sjedista, imate onu rucku za otvaranje gepeka, e pa ako skinete tapacir i podignete izolaciju, ispod ima crna kocka koju ako odljepite, vidjecete da je iza nje rupa kroz koju mozete pogledati i vidjeti ispod sta se tu desava.

E pa upravo to sam i uradio i ugledao hrpu hrdje.
Tj isto onoliko koliko je i bilo, sto znaci da majstor to nije ni taknuo.

Jos sam mu ja rekao "ja ne znam, nisam limar, ali ako ispod nadjete hrdje recite da doplatim da se to rjesi" i on mi je rekao "nema problema, uslikacu i poslatiti ti slike"

I evo sad, sta je ovo ?

Malo je reci da sam razocaran jer sam ulozio toliko novca na Fiat Punto 2.

Krivo mi je sto sam mogao odnjeti kod nekog drugog ko bi posteno odradio.
Necu se izjedati jer cu jednog dana sigurno da se smijem ovoj situaciji kad budem imao vise novca i kad kupim drugo auto.

Ali ipak, mozete zamisliti kako sam se osjecao kad sam nasao ovu silnu hrdju.

Najgore je sto je on to sve zavario, i to nije bas super zavareno, ima tragova varova i loseg farbanja, ali nista oko cega bi se ja nervirao, jebes to, to je estetika.
Bitno mi je da nema hrdje, i to sam mu spomenuo.

Jos sam htjeo auto sestri da dam, da ga vozi, kako ovakav auto da joj dam ako joj truli pod nogama ?
Pa da jednog dana propadne sav i sta onda, mozda i ona propadne kroz pod ?

___________

Uglavnom, idem za najkasnije 2 dana kod njega, vozim auto da mi to rjesi na njegov trosak i obraz.
Ne pada mi na pamet da prodam auto, da nekom uvalim pa poslje moram da brinem da me neko nece traziti kasnije.
___________

Odlucio sam da cu odvesti auto kod majstora, i traziti da mi to rjesi ili da mi vrati pare, punu cijenu jer je odradio los posao.

A ako pristane da on to rjesi, morace mi slikati prije farbanja da vidim sta je uradio.

___________
Realno, trebao sam kupiti aparat za varenje sa CO2 naprimer, nauciti da varim i sam ovo popravio.
Znao bi da sam sigurno svu hrdju otklonio, a ne ovako da moram da se oslanjam na druge ljude, realno kod nas nema vise postenih majstora i radnika, svi su otisli vani.
___________

Ali dobro, sta je tu je, ucis dok si ziv ma koliko to kostalo.


Ali drag mi je ovaj auto...
Ne znam da li sam vam rekao, ali mi smo davno imali Ladu Rivu ako sam u pravu, narandzasti.
Nije se vozio, samo je stojao tako parkiran ispod kruske u nasem dvoristu.
Mama nije imala para da kupi akumulator.

A ja sam volio ulaziti u taj auto, i cesto bi u njemu nasao puno pcela.

Kasnije je komsija donjeo akumulator za ovu Ladu Rivu i provozao se par krugova, iz prve je upalio auto.
Mama ga je zamjenila za par metara drva kasnije, jbg nije se imalo para.

E pa kad smo kupili ovaj Fiat Punto, i kad sam ga parkirao ispod te iste kruske, isto tako sam sledeceg suncanog jutra nasao par pcela u autu.

Ne mozete zamisliti taj osmjeh.

___________


Nema veze, necu dozvoliti da ovaj auto istrune, ili ce ga on popraviti kako treba ili cu ja nauciti da varim i da to odradim sam.
Ili cu naci postenog majstora sa obrazom ako se ispostavi da ovaj nije.

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...