Saturday 23 October 2021

Hrdja rjesena

 Cao drugari, opet ja

Evo da se javim da je hrdja na autu rjesena.

Sta je sve uradjeno, koliko sam zadovoljan i kakvi su realni rezultati, koliko je kostalo novcano i vremenski.


Uradjeni su :
-prednji ljevi blatobran je prefarban u fabricku boju sa obe strane, njega sam nosio na pjeskarenje da se ocisti od hrdje, pjeskarenje me kostalo 5 eura(ne kompletan blatobran vec samo djelovi gdje je bilo hrdje)
-pragovi unutrasnji i vanjski su zamjenjeni sa novim pocincanim, i to je sve ofarbano sa obe strane
-ispod hrdja koja je nadjena kada su odsjeceni pragovi
-rupa pored ljevih vozacevih vrata i naknadno je nadjena jos jedna rupa na desnoj strani
-drzaci gdje se podmentne dizalica da se podigne auto
-"bacena" je zastita i onda to sve prefarbano

Djelovi koje sam kupio su vanjski i unutrasnjih pragovi i to me kostalo 90e.

Ruke je majstor naplatio 150e

Auto je kod njega bio nekih 10-13 dana, odvezen u Oktobru 2021 nez tacno koji dan a vracen mi je 20.Oktobar 2021 pa eto racunajte, najvise zato sto je bilo hladno vrijeme pa nije mogao da radi, temepratura je spala na oko 11 stepeni, a i ja sam mu rekao da ne zuri, uskoro ce ljepo vrjeme, sto i jeste bilo je fino, podigla se temepratura na 18-22 stepena.


Koliko sam zadovoljan ? 8.5 od mogucih 10 poena. - samo zato sto ne znam da li je neki dio ostao hrdjav, da li je majstor mozda promasio neki dio.
Posto je to sad sve prefarbano ja ne mogu da znam ali jbg ako jednog dana u narednih 4-5 godina strune i pojavi se rupa, onda cu znati.

Sto se tice farbanja, na pragovima ima par mjesta gdje se vidi da nije bas najbolje ofarbano najvise zato sto nije ismirglan prelaz.Farba kao farba je ok.
Ima na jednom mjestu na pragu nesto bjelo, to je vjerovatno ostala prasina od bezbojnog laka koji se nije najbolje osusio ali nista strasno, to se moze rjesiti poliranjem ili ponovnim nanosenjem bezbojnog laka.Samo je estetski.

Realni rezultati su 9 od 10 poena.
Jeftino me kostalo, fino odradjeno, eto samo zbog estetike niza ocjena.
Ali mene realno boli uvo za estetiku, mogao je ofarbati zelenim sta me briga, inace auto je siv.
Eto ne znam da li je ostalo hrdje, mogu samo da se nadam da nije ali jbg tu je sta je.

Realno, on je nasao jos jednu rupu i kod zadnjeg ljevog tocka je nasao hrdje i to je rjesio, sto mi govori da je obracao paznju da odstrani hrdju, tako da to uljeva povjerenje.


Slike necu objaviti osim ako nekako od njih ne uspijem dobiti slike koje su oni slikali pa da uporedite.Tako da eto.

Sve u svemu, zadovoljan sam.
I vrjedilo je.

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...