Saturday 30 October 2021

Kraj puta

 Cao drugari, po zadnji put na duze vrjeme.

Zasto ?

Sestra je preuzela auto na sebe, prepisala ga na sebe i registrovala isto.


Mozda sam pisao ranije da sam auto spremao za nju da njoj dam jer sam se ja isceifio.

Ako nisam eto sad znate.


Ona je odlucila da ce po svom da vuce svoju pricu kako ona to zeli i da nece da slusa razum tako da nemam ja tu vise sta da se petljam.
Auto nije moje i nije moje da se petljam u tudje ma gdje ih to odvelo.


Jer je prosli majstor kod limarije napravio propuste, ostavio je par rupa ispod auta u koje moze da udje voda i napravi jos veci problem, saopstio sam njoj to ali ona je rekla da je nasla nekog kolegu koji ce to rjesiti ali tek  kasnije, ali to je kasno, jer ce padati kisa, ona nece da parkira auto par dana vec zeli da ga vozi pa vi izracunajte sta ce biti kad voda udje kroz te rupe.


Pokusao sam to da joj kazem ali ona je odlucila po svom, sta ces, mladja sestra i nije joj ovo prvi put da tako postupa iako se opekla vise puta, ali eto, ljudi su takvi.

____________

Tako da sam ja tu zavrsio svoju pricu sa ovim automobilom.


Siguran sam da cemo se u buducnosti vidjeti i cuti opet na nekom drugom blogu mozda, napisacu novu objavu i obavjestiti vas koje sam auto kupio za sebe licno i koje cu da sredjujem.
Vjerovatno ce to biti Grande Punto ili tako neki automobil, stvarno volim ovako manje automobile ali ovaj put cu gledati da kupim auto sa 2 vrata.

To je to, vidimo se i cujemo u neko bolje vrijeme.

Pozdrav

No comments:

Post a Comment

Koje ulje za Karcher perace ? Koje ulje generalno za perace visokog pritiska (WAP) ?

Koje ulje koristiti za pumpu u peracima pod visokim pritiskom?     Ako trazite ulje za pumpu u prskalicama pod visokim pritiskom, vazno je ...