Ukratko procedura popravke ide ovako :
-Spojis uredjaj da ocitas kod
-Pogledas i sacuvas freeze frame data(freeze frame podatke, podatke koji su sacuvani u trenutku kad se greska desila, ovo je bitno)
-popravis problem nakon sto ga lociras, ne nagadjas ko konjina, vec analiziras, testiras dok ne lokalizujes gdje je problem tacno
-nakon popravke treba rukovati vozilom na freeze frame parametrima
Primjer, ako pogledamo freeze frame podatke(Slika 01) da li pomocu aplikacije na telefonu ili programa na kompu, vidimo da tu pise da se greska desila na 5000 obrtaja i da je temepratura rashladne tecnosti bila 100 stepeni Celzijusa i da je brzina kretanja bila 120 km/h, onda mi moramo vozilo da vozimo istom tom brzinom, na isto toliko obrtaja i da dostignemo ovu temepraturu.
Zasto ?
Pa da bi ponovili uvjete u kojima se greska desila, ako se ne desi ista greska, onda smo uspjesno otklonili kvar, logika jarane
-Ocitamo opet kodove, ako nema greske(da kompijuter prijavljuje gresku), problem rjesen.
Slika 01-Primjer citanja greske i freeze frame data(to su ovi podatci ispod "Description") |
No comments:
Post a Comment