Nasao sam dva FANTASTICNA video snimka koji ce vam pokazati kako pravilno i precizno promjeniti prednje i zadnje amortizere ili ti opruge.
Molim te obrati paznju kako oni odredjena mjesta cetkom obrade, neka podmazu itd itd.
Sve smireno, precizno.
Na jednu stvar zelim da skrenem paznju a to je koriscenje cetke i masti, kao naprimer bakarne i WD-40.
Iako je video profesionalan i precizan i daje sve potrebne informacije, ipak treba istraziti da li je pametno pospricati WD-40 ili mozda iskoristiti nesto drugo, cisto eto da se skupi vise informacija.
Ali to ostavljam tebi, dragi citaoce, msm, video je odlican, nema sumnje ali ja eto uvijek volim da cujem iz vise usta :)
E a obrati paznju kako brat na auto stavi neku prevlaku, da ne izgrebe lak.
Pa onda otegne sarafe dok je auto na zemlji, pa koristi pneumatski pistolj samo da odvrne i zavrne sarafe dok je auto podignut od zemlje.
A tek onda moment kljuc kad spusti auto na zemlju da pritegne na odredjenu jacinu.
Ovo sam znao vec neko vrijeme da se ovako radi, ali zelim na to da ukazem, to vam je odraz pravog mehanicara koji pazi na detalje, kad nadjete ovakvog mehanicara, kod njega idite ma da naplacuje duplo, bar znas da ce odraditi posao kako treba.
Kod nas kvazi majstori krkani samo pretegnu saraf pneumatskim pistoljem, kao oni to znaju "na osjecaj" i sve zatezu na osjecaj, jebo ti takvog majstora, samo cu to reci.
Nazalost, moram da skrenem paznu na ove stvari.
U mom svijetu ovo se podrazumjeva i ovo je standard, ali nazalost kod nas je druga prica, da ti polupijan blatnjav "majstor" sjedne u auto, uzme koju zvaku, obrise bale, turira kako oce, zateze na osjecaj, i tako...
Necu vise, skontali ste pricu.
Od sad pa nadalje da znas, standard je jasan, i toga se drzimo, sve ispod ispada.
Uzivaj
NAPOMENA : Ide bez razmisljanja, da se ovaj video downloaduje u privatnu kolekciju, zatrebace ;)
napomena 2 : pazi se jeftinog alata, ima alat za sabijanje opruga kosta oko 20e ali da li je kvalitetan ?
No comments:
Post a Comment